SPOTLIGHT




Tre till bilder på fina Becka. Vi tog ju i lite olika "stilar" så att säga, och jag gillar dessa med lite olika ljus.

Jaha, då sitter man återigen här, framför datorn tillsammans med mitt te och Melissa Horn. Det är en bra start att börja torsdagen med. Apropå torsdag, herregud vad lovet har gått fort! Har inte hunnit med mycket egentligen, fast jag har ju dock en grej kvar, som nog är det jag längtat mest till. Det är ju då att åka till Skåne imorgon. Och att det redan är imorgon förvånar mig också! Jag kommer ihåg när jag träffade Dennis för första gången, inte var det två och en halv månad sen! Eller? Oj, tiden går verkligen fort. Jag oroar mig för tågresan dock.. Haha, jag är inte världens bästa på det här med byten och allt, men jag får väl hoppas att allt går vägen!

Tänkte lägga in lite ny musik i mobilen nu, det är ju ändå några timmar imorgon, så om ni vet någon bra låt eller har någon bra Spotifylista, så skicka den gärna! Hade varit gryyyymt.
Så latero dudes!

Towe

Fina bilder! (:

2010-02-21 | 11:10:55
http://towemarias.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer