Jag önskar att jag var en sån som inte tänker alls


Två bilder ifrån september då jag precis hade fått min kamera. Har nog aldrig visat dem och har lite bildbrist, så..

Ja, äntligen fredag igen!! Jag tycker att dena veckan har gått något extremt fort! Men det är ändå skönt, för snart är det lov och det ska bli super. Fota, vara med vänner, och åka till Skåne. Det ska bli en upplevelse eftersom jag aldrig varit där, OCH jag ska klara av tågbytet själv.. Haha, jag brukar inte vara så bra på sånt nämligen, så vi får väl se hur det går. Som tur är så är det bara ett byte, det ska väl ändå lilla Jennifer klara av.

Och imorgon är festen. Lite nervös ändå, eller mja.. Kanske inte nervös, men lite spänd såklart. Jag ska ju fotografera en del av tiden också, för vem skulle inte vilja ha bilder från sin 18års fest? Ja, så det blir nog bra ändå. Himla kul att se hur alla ska se ut, och apropå det så har jag löst mitt klädproblem som tur är! Ni får se imorgon.

Ni får ha en great fredag!
Puss

Towe

Fina bilder! (:

2010-02-05 | 19:24:17
http://tphotos.devote.se
em!

äsch, det är bra med bilder från tiden innan vintern. då blir man lite varmare :)

2010-02-05 | 19:32:03
http://emmaklemets.blogspot.com
Dilin

sv: tack :).

Hur många inlägg brukar du göra varje dag?

2010-03-21 | 13:19:49
http://dtwiind.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer