I’m gonna hold on to the times that we had


Förlåt för bildbristen, men jag lovar att komma med lite mer inspirerande bilder snart!

Hello on you guys!
Jag ville verkligen inte gå upp i morses... Bara tanken på en ny vecka, nationellaprov, och matteprov gjorde mig bara arg. Så denna dagen har inte varit på topp kan man säga. Så har nog tagit ut det mesta på alla i klassen. Sorry för det, men alla har sina dagar, right? Men annars har den gått rätt fort som vanligt. Det har nog gått en "trend" i klassen då många har börjat köpa tetris till mobilen, så vi alla sitter och spelar det på rasterna, haha! Men det är grymt kul och man blir ju så beroende.. Inte bra.

Jaja, nu ska jag i alla fall gå och plugga en aning och jag lär förmodligen dra till mig min nya favoritbok. Ni alla vet nog vilken jag snackar om... "Om jag kunde drömma" såklart!

Daniel Wahlgren - Hobbyfotograf

sv: Tack due! :-)

Meningen är inte att man ska dras dit, utan att man ska se någon sorts mystik i bilden: vad är ljusgloben, t.ex. och förundras. Ville att det skulle se verkligt ut. Inte att det skulle vara en oskarp bakgrund t.ex. :-)

2010-02-08 | 22:16:51
http://dwahlgren.blogg.se/
Victoria

Fina bilder du har på din blogg :)

2010-02-12 | 01:24:01
http://Victoria---h.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer