I PROBABLY CAN


Fotad i RAW. Jag är kär. Kommer inte byta tillbaka till JPEG! Ni skulle se skillnaden nu alltså, haha..
NIKON D90 + 50 mm f/1.8 + Close up + 2

Ännu en dag som igår. Jag vet vad allt beror på, men jag orkar inte förklara. Känns till och med lite för personligt för bloggen, för er. Men kanske någon gång. Om jag vågar. Kan knappt sova på kvällarna och vaknar med ett hemskt humör. Klart att när jag har ätit och så att allt bli bättre, men sen när jag går den där eviga vägen till bussen, i detta väder, så blir det sämre igen. När jag kommer fram till bushållsplatsen känns allt dock lättare, mina fina vänner. Bussresan förgyller jag med New Moon. Det lindrar en aning, men ibland går inte ens den. Det går ju inte blunda för verkligheten. Men så kommer jag till ett stycke jag tycker stämmer in mer än bra med vad jag känner:
"And yet, I found I could survive. I was alert, I felt the pain - the aching loss that radiated out from my chest, sending wracking waves of hurt through my limbs and head - but it was manageable.. I could live through it. It didn't feel like the pain had weakened over time, rather than I'd grown strong enough to bear it." Ja, just precis något sånt. Det går att leva sig igenom det, men svårt är det. Hårt. Men det ska fixa sig. I can live through it. Hoppas jag.

Nu ska jag inte köra ner er i några mer utav mina problem. Hoppas ni mår bra!

W I L M A [foto]

Jättefin bild! :D

2010-02-26 | 12:44:37
http://wilmastranne.blogg.se/
Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Härligt, fina :) Jag mår jättebra! Om man bortser från att jag har lite magont inför skolan imorgon. Men det löser dig :)



Hoppas du får en fantastisk dag. Kram!

2010-02-28 | 13:06:42
http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer