SIMPLE


NIKON D90 + 50 mm f/1.8 + SB-600
Okej, väldigt tråkig bild med just nu världens mest uttjatade bakgrund och motiv... Men jag har ingen tid. Ingen inspiration. Eller jo, men för tillfället har jag bara gett upp.

Har nu suttit och pluggat i några timmar. Spanskaprov på måndag, religionredovisning på tisdag, instuderingsfrågor till geografin, engelskaintervju, matte och ska även läsa en bok (den är bra förstås). Dock har jag inte gjort hälften än då jag är så fruktansvärt dryg. Jag orkar inte! Hur intressant är exogena krafter då? Njae, inte vidare.. Och hur kul är det att ens pojkvän ska till Egypten imorgon? Hur kul är det att det snöar och är -18 grader när man stiger upp på morgonen? HUR KUL ÄR DET? En positiv sak med det hela är att ju mer tiden går... Desto närmare är vi julen! ♥

Så nu ska jag försöka klara mig igenom detta. Pusspuss!

madeleine

heeeeeeeeeej ! är det du på bilden?, väldigt fin iaf!!

2010-12-02 | 22:08:17
http://madeleineax.blogg,se
Sofia

Fin bild på dig Jejje! Riktig business-look, nästan lite Blondinbella över det :D

2010-12-04 | 13:51:29
http://sabihaochsofia.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer