NÄR JULDAGSMORGON GLIMMAR

NIKON D90 + 50 mm f/1.8

Julafton... Helt galet vad tiden går fort! Jag har inte ens insett att det är december än, tror jag. Men nu är allt bra i alla fall. Lov, snö ute och solen skiner, och så är det ju faktiskt julafton, som sagt. Hoppas på lite mer julbilder sen, när allt är klart, för detta var bara min frukost, haha. Gudars så gott det är med oboy och grädde!! Men nu...
GOD JUL MINA ÄLSKADE BLOGGLÄSARE ♥
Frida

God jul gumman! :)

2010-12-24 | 12:13:33
http://fridalautin.blogg.se/
Petra Ebbesson

God jul i efterskott jennifer!:) Som vanligt tar du galet fina kort! :D

2010-12-26 | 17:03:07
http://equine.webblogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer