JULMARKNAD







NIKON D90 + 50 mm f/1.8

Ja, igår var det mysig julmarknad här i Hillared. Självklart är det inte mycket som händer, men lilla lussetåget från 6an var ju såklart där. Jag kommer ihåg för 4 år sedan när jag stod där med ljusen i kronan. Stod i mitten, läste verser och ja, var Lucia helt enkelt. Det var en mysig tid det!

Sedan gick ju jag och Sabiha hem i mörkret för att fixa lite till tjejkvällen. De kom och gick, och till slut var det bara jag, Sofia och Sabiha kvar. Men det var mysigt det med. Fick även en himla fin present av Bella, tacktack. ♥
Puss på er tjejer, ni är så bra!

Nu ska jag fortsätta dränka mig i pluggandet tillsammans med min Aladdinask. Det är det enda som hjälper. Det mildrar sorgen lite när man behöver plugga. Och för att det är söndag. Jag dör lite inombords.
Ha en fin söndag!

Arja

Hej Jennifer! Vilka otroligt fina bilder du tar... som alltid. Nu undrar jag ifall du har några bilder där även Kevin är med? Och om jag i så fall skulle kunna få/köpa. Du kan väl maila mig :O)

kramelikram Arja

2010-12-05 | 19:28:08
alicebäckvall, ;D

hejhej, :D

du tar jätte fina bilder men otur att det inte blev nån så jätta bra på mej, ;P

kram

2010-12-06 | 18:04:58
http://alicemobila.blogspot.com
bella

Jätte fina bilder!:)

2010-12-07 | 21:14:41
http://isanorberg.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer