INSTAGRAM OCH BÄCKÄNG


Bild tagen med iPhone, redigerad i Instagram (himla kul det där!)

Kan ju bara lägga upp en liten bild ifrån BÄCKÄNG VS. TEKNIS för att egentligen påpeka Instagram. Trodde det var sjukt tråkigt, men man kan kolla bilder från alla, och det är himla roligt, och lätt. Sedan blir ju bilderna lite roligare också. Men förresten... Vart är Teknis? Ja, rött = KÄRLEK i alla fall! ♥♥

Kan även tillägga att vi har himla fina meriter: Helge Skoog, Henning Mankell och någon föredetta stadsminister. Rätt fint ändå! Jag är fruktansvärt glad över bytet. Annars hade jag väl fortfarande suttit på Viskastrand och... ruttnat? (ta inte illa upp nu alla kära viskastrandare, men det är så jag känner.)

erika

bäckäng hade bara tur ;)

2010-12-29 | 23:16:46
http://fulaerika.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer