IN OCH UT FRÅN PHOTOSHOP



Före/efter
Bilden kan kännas lite överarbetad, don't you think? Men jag tror att om man bara hade kollat på resultatet hade man inte alls blivit lika "surprised". Men ja, ni ska få se ett till resultat imorgon eller nåt :)
 

Fotograf Jenny Eriksson

Åh jag gillar verkligen bilden, tycker inte den känns överbearbetad, känns lite öververkligt och magiskt på något sätt, färgerna är väldigt fina :)



SVAR Tack :)

Hannah Larsson

Överarbetad - absolut inte. Men när man tittar på originalbilden och den redigerade känns de inte som samma bild, men den är absolut inte överarbetad enligt mig. Älskar den redigerade. Ser otroligt vackert ut, magiskt. Allt det gröna och vinjetteringen som får en att dras mot mitten och ljuset. Helt otroligt vacker bild.



UNDERBAR!

och en himla söt header, vad du är fin!

Ha en underbar helg!

2010-12-10 | 17:26:33
http://hlphotography.webblogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer