GYMNASTIK



NIKON D90 + 50 mm f/1.8

Ja, jag har då inget annat att göra än att skriva lite blogg. Dock har jag en del läxor, men jag orkar inte mer för dagen, det får vara nog! Ska då vänta på Anton till klockan fyra för vi ska träna sen, och vi slutade halv ett. Hur underbart? Njae, inte vidare.. Är rätt trött förstås, så det är skönt att bara ta det lite lugnt för en gångs skull. Har gjort historiaprov idag också, och ja, förhoppningsvis gick det bra. Dock valde jag att ta bort en bra punkt för att ta en annan istället. Ja, jag vet, det var dumt. Men man fick bara ha fyra olika ämnen så att säga, så tro inte att jag bara tog bort den, haha! Men ja, vi får väl se hur det går. Får säga till honom att jag kan det ändå, förklara mig lite ;)
Ni får ha en bra dag!


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer