GRANEN


NIKON D90 + 50 mm f/1.8

Jag vet att det är både mörka bilder och mörk tid på bloggen... Men jag mår finfint, lite döv och lite hes då jag och 1200 andra bäckängiter skrikit halsen av oss idag, då det var Bäckäng vs Teknis. OCH VI VANN! Haha jag började nästan gråta, men det var en oförglömlig dag. Åh så bra! Love H.A.L.I.B! ♥

Snart är det jullov, och jag taggar för fullt! Ja, jag tycker om allt just nu.
Ha det fint, så lovar jag att komma med lite roligare bilder och en lite mer inspirerande Jennifer!


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer