CHRISTMAS EVE




Min duktiga lillebror kanske också siktar på att bli fotograf? Alla inställningar manuellt: bländaren, slutaren, fokusen. Ja, jag säger då det!




NIKON D90 + 50 mm f/1.8

Min julafton var som alla andra jag varit med om; TOPPEN. Jag är verkligen strikt till alla traditioner, och alla tidpunkter: Klockan tre ska jag och Rasmus äta framför tv:n för att titta på Kalle Anka, sedan efter "Kan du vissla, Johanna?" klockan fem så kommer alltid tomten (ja, undantag i år då... Vi har nu med en besvikelse insett att inte tomten finns på riktigt... Vad är det här?), sedan vid klockan 7 är det julklappsspelet som gäller. Ja, allt i punkt och pricka i år också.

Jag blev otroligt glad för mina fina julklappar: pengar i massor, presentkort, motljusskydd till mitt 50 mm, supermysig Gantkofta, LOST 6 (sista som kompletterade min samling!), Elsas Värld, den underbara sminkväskan, ögonskuggspensel, underkläder, strumpor, jättesöt berlock av bror min (fick även en till superfin berlock av världens finaste kille förra veckan ♥). Sedan fick jag även massor i julklappsspelet. Verkligen tack alla, släkt, familj och vänner!!


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer