APRIL - JUNI

APRIL:
Det blev påsk och Dennis kom hit. Jag kommer ihåg att vi låg ute på studsmattan i någon timme och bara låg där, jag, han och Rasmus. Visst att vinden var aningen kall, men solglimtarna var desto varmare. Det var även den helgen jag och Dennis blev tillsammans, på riktigt så att säga. Fin helg!
Jag fick en väldigt efterlängtad mobil, några dagar efter påsk. Solen sken och jag var glad!

Resten av påsklovet spenderade jag ute i skogen. (Nej, jag sov inte där, men en dag var jag där då...) Och eftersom jag hade fått min kamera på hösten, så var det ganska mörkt och trist då, men nu var det första gången jag verkligen fick testa på det här med bokeh och solen, och det GRÖNA. Så jag tog säkert 1000 bilder, hehe.
Blommorna kom...

En mörk och ganska trist dag följde Sandra med mig hem. Och den blev då inte trist i alla fall. Det slutade med att vi hittade en älg i vattnet som vi först trodde var en björn. I efterhand var det en sjukt konstig tanke. Haha hur hade den hamnat där egentligen? Dum som Rasmus var, när vi tog med honom till dödsplatsen (aaah), så petade han på den mer och mer, och den sjönk. Så ja, good luck med att hitta den älgen!
Fotade Mikaela en härlig aprildag!
Köpte nya vårskor!
MAJ:

Min fina Felicia i början av maj!
Tog en tripp till Dennis.


Fick hem skyhöga skor som jag sedan hade på avslutningsfesten!



Klänningen var också köpt!



Lite vårigt.


Klassen åkte till Liseberg, och jag hade the best time för sista gången med mina fina klassmates!


JUNI:

De fina blommorna på grannens träd blommade!


Skolan led mot sitt slut och det var dags för skolavslutning...



Och vi åt tårta, fick betyg och annat fint och sedan var det slut.


På kvällen var det avslutningsfest, då jag åkte med de här fina! Jag gick ju då med Erik, men David hade fixat en riktigt fräck bil vi alla åkte i:



Fina tjejer!


♥♥♥♥




På morgonen efter åkte vi upp till Stockholm tillsammans med morfar och Kristina. Det var riktigt fint, och jag har så många fina bilder därifrån, ni kan kolla här om ni vill: Lilla fjärilens namngivning








Bara några dagar efter Stockholm åkte jag ner till botten, och då menar jag verkligen botten, nämligen till Kyl (och frys). Spenderade nästan en vecka där, och det var underbart! Kom till ett helt nytt ställe, upplevde nya saker och miljön var helt annorlunda. Fina dagar var det också. Ja, grymt bra!


När jag kom hem på söndagen var det bara till att packa upp, och sedan förbereda sig för två veckors jobb. Efter första dagen så bestämde jag och Julia oss för att fota lite nere vid ån. Otroligt fint blev det, även om vattnet var livsfarligt för både kameran och fjärrutlösaren, haha...



Efter två veckors jobbande blev man ledig och det blev dags för att fira midsommar! Det gjorde vi med Julia och hennes familj. Och eftersom vi var i storstora Sexdrega hittade vi många sociala människor att vara med. Det slutade med en fest, och det blev en himla kul midsommar!
mathilda

det är helt sjukt vad jag saknar vår gamla klass egentligen!

2010-12-29 | 20:08:32
http://mathildaenlund.blogg.se/
photos by rebecka

Jättemånga fina bilder, verkligen! :)

2011-01-06 | 19:04:59
http://photosbyrebecka.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer