YESTERDAY





NIKON D90 + 50 mm f/1.8

Igår när solen äntligen lyste lite och regnet slutat så trippade jag ut och fotade lite, men längre än till trädgården orkade jag inte... Hittade som tur var några "roliga" motiv att fota... Men sen började det ösa igen och jag gick in för att fortsätta på mitt OC, vilket jag även ska göra idag denna tråkiga dag. Grym helg säger jag bara! (Jag hoppas ni kände min ironi i den meningen!?)

Rebecca

du tar otroligt fina bilder, jag älskar den andra bilden i din header <3

2010-08-30 | 20:16:54
http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer