Underbara Nathalies 18-års fest!












1: Fina Nathalie!
2: Snygga Sabiha!
3: Söta Mikaela!
4: Vår goda sallad jag och Nathalie hade fixat dagen före.
5: Jag som var väldigt glad över mina nappar.
6: Fredrik
7: Lisa
8: Jag, Sofia och Sabiha (det roliga var att Sabiha aldrig uppfattade att vi skulle vara oss själva... Pinsamt läge stumpan!)
9: Robin
10: Min lilla Fialia!


Ja, här får ni då lite vardagsbilder, eftersom jag aldrig bjussar på dem vanligtvis.

Förrgår, gårdagen och idag har varit kanoners då jag spenderat hela helgen hemma hos Nathalie. Jag hjälpte henne städa och laga mat på lördagen och allt började ganska tidigt. Kanske därför jag trodde klockan var ett när den bara var kvart i tio, men det var ju bara en fördel; vi kunde hålla på längre! Ja, det tänkte jag då, men jag blev plötsligt supertrött vid ett, så jag gick och la mig och vaknade sedan utav att min mobil hade trillat på mig. Ja, jag hade då kollat på film och somnat med mobilen i handen och sedan hade väl musklerna gjort sitt, haha... Men ja, jag var dessutom piggast idag efter att ha sovit en aning längre än  de andra. Jag satte på en film när de andra sov: - Jönssonligan och Dynamit Harry, haha grymt! Eftersom jag valde en så superb film kom alla och gjorde mig sällskap sen.

Ja, helgen har varit superrolig och det var lite bortkompling från tanken om att jobbet börjar imorgon igen (sista veckan!). Men ja, tack för allt Nathalie, you're tremendous!! ♥

Sabiha

Haha, finaste bilderna. :D Och haha det va ingen som sa till mig att vi skulle va oseriösa :( Hade askul, puss på dig!

2010-08-08 | 19:49:19
http://sabihaochsofia.blogg.se/
sandra

haha okej ;p ja, det är väl lit så jag har det med! men hellre det än att vara sådär svensk och hellre snacka skit om någon än att våga säga vad man beundrar!

2010-08-09 | 16:07:00
http://wearenowhere.blogg.se/
Jenny

Fan va hungrig jag blev när jag såg salladen, haha. Snygg brud bredvid napparna btw!

2010-08-10 | 01:31:38
http://filmmusikfoto.blogg.se/
Sofia

Måste först berömma dig för dina snygga bilder och blogg!



Satt och kollade igenom dina bilder och fick plötsligt för mig att rita bilden på av dig, Sofia och Sabiha. Hoppas att det var okej och att det är okej att jag lägger upp bilden på min blogg? Tänkte att det är bäst att fråga först. :)



Ha det bra!

2010-08-15 | 17:07:37
http://sofiastridsberg.wordpress.com
Sofia Stridsberg

Sv: Nu har jag laggt upp bilden. :)

2010-08-15 | 22:15:56
http://sofiastridsberg.wordpress.com

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer