SPLASH



NIKON D90 + SIGMA 18-200 f/3.5-6.3

Jag har nu varit hemma i ungefär en timme. Vi slutar nämligen 11.15 på fredagar, två lektioner = SKÖNT! Tråkigt nog kommer jag inte hem innan ja, halv ett då, men bättre än inget, right? Jag har åkt på världens förkylning och jag mådde verkligen sämst igår. Har aldrig varit så slö som igår, för jag hade en fruktansvärd träningsvärk som gjorde att jag inte kunde ställa mig eller sätta mig riktigt heller. Hemskt var det! Ja, jag ska inte trötta ut er med en massa text, utan jag ska faktiskt gå och baka en blåbärspaj tänkte jag. Jag har ett supergott recept och en herrans massa blåbär så vad passar bättre?
Ni får ha en superfredag!

♥ Linneas Fotoblogg

Vilka fina bilder! Vattnet ser dock svinkallt ut, usch :( hehe

Kramar!

2010-08-27 | 13:44:39
http://linnealjungberg.blogg.se/
Frida

Älskar ljuset, och vågorna! :-) Grymt fina färger. Hittar inte riktigt något dåligt med bilderna i skrivandets stund.

2010-08-27 | 18:45:55
http://fridalautin.blogg.se/
Frida

Sv; Hihi, stolt över att jag lyckades bättre mig lite. :) Det måste ha varit grymt härligt att vara där när du tog bilden.

2010-08-27 | 21:46:05
http://fridalautin.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer