Rhodos dag 6













NIKON D90 + SIGMA 18-200 f/3.5-6.3 eller 50 mm f/1.8

Ja, detta är då de sista bilderna jag tänker visa, eller ja.. I alla fall i dagar eftersom det tar stopp här. Dagen efter, ja dag 7 åkte vi hem klockan tolv på natten, så vi hade ju hela den dagen också, men då blev det inga direkt interssanta bilder tagna, utan bara bilder på hotellet som pappa orkade ta. Jag var fruktansvärt trött då, så jag orkade inte engagera i mig något fotograferande den dagen...

Vi åkte då till Rhodos stad även den kvällen, som de flesta andra kvällar och åt på ett ganska så mysigt ställe i gamla stan. Innan dess så skulle jag ta våra "traditionella" (1 gång innan, räknas det då? Hehe) solnedgång-sista-kvällen-foton. Det blev ju lite halvt misslyckat då vi gick alldeles för sent från stan, och dessutom tog det väldigt lång tid att ta oss hit där solen var som närmast. Jag tyckte det gick bra efter att solen hade gått ner också förstås. Tråkigt nog orkade jag inte bära med mig stativet den kvällen (eller någon annan dag/kväll även om det absolut skulle med i resväskan, haha..) så jag fick inga fina slutartidsbilder, men jag nöjer mig mer korta ändå, för då ser man verkligen livet i bilden, och inte det lite mer stilla som också kan vara vackert. Men detta med vågor tycker jag verkligen representerar Rhodos utmärkt så!

Jag säger bara: TACK de bästa människorna i världen för en fantastisk resa!
I love you!

PS. Idag blev jag glad när jag hade fått ett mail i min inkorg. Spännande!

Frida

Vilka snygga bilder!

2010-08-10 | 11:06:16
http://fridalautin.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer