JUST BE GOOD TO GREEN




NIKON D90 + 50 mm f/1.8

Igår var ju då första dagen i skolan... Den nya skolan med nya lärare, nya rutiner och en helt ny klass. Jag kände ingen, vilket var ganska förvirrande. Jag klarar mig själv, men känner mig ofta rädd på något sätt. Och alla som säger: "Åh jag älskar min nya klass, den verkar så rolig! Vi ska få Macbooks (KÄNN DIG TRÄFFAD SABIHA!!!) och det ska bli grymt med alla fester och skolan är toppen". Well, lucky you! Nej men så illa är det kanske inte, men jag känner mig kanske inte liiiika taggad som alla andra kanske. Egentligen är enda anledningen till att jag har börjat Viskastrand på grund av foto-inriktningen. Annars hade jag verkligen velat gå Bäckäng (Samhäll - journalistik författarskap eller Samhäll - språk). Men jag får väl se hur detta blir, jag får ju inte vara för negativ, och jag får hoppas på det bästa helt enkelt!

Inte för att jag tror någon la märke till att jag sa att jag var glad för någon vecka sedan, för att det hade "hänt" en grej, så kan jag i alla fall meddela att det hände igår. Ja, ni får veta om några veckor förhoppningsvis. Spännande detta!

Imorgon så ska jag fotografera min snyggsnygga Sabiha. Kanske ingen som la märke till att jag inte gjorde det häromdagen heller, haha, men det var en dålig tidpunkt bara, så det blir imorgon istället! Även om vädret ska bli otroligt dåligt hoppas jag att mina idéer räcker för att hålla en inomhusfotografering. Snälla, kan ni inte komma med lite utav era fantasifulla idéer om hur man skulle kunna göra en fotografering mer spännande? Tankar om utseende och sånt. Hade varit tacksamt!

Och förresten.. Det var ju ett tag sen, vad tycker ni om en frågestund?
(Jag har alldeles för mycket fritid, och är rätt rastlös så...)

Ni får ha en mysig lördagkväll med vad ni nu ska göra. Själv ska jag proppa i mig godis och kolla på en bra film!
xoxo

Daniel Wahlgren - Hobbyfotograf

sv: Vadå brännvidden på längden? D:

Tack!

Yesbox ;)

2010-08-21 | 18:49:25
http://dwahlgren.blogg.se/
Daniel Wahlgren - Hobbyfotograf

sv: På höjden menar du väl? :D:D

Ja det är fan skitbra! Hur är det själv? :D

2010-08-21 | 19:07:22
http://dwahlgren.blogg.se/
Daniel Wahlgren - Hobbyfotograf

sv: haha men wtf oklara cheyen (a)

Jo men det är nice! CAF fungerar dock inte så jättebra jämt, men det fungerar hyfsat! :D

2010-08-21 | 19:22:39
http://dwahlgren.blogg.se/
Frida

Man får verkligen en grymt härlig känsla av bilderna! (:

2010-08-21 | 22:13:56
http://fridalautin.blogg.se/
Sofia Stridsberg

Kände ungefär likadant när jag började ettan förra året. Fick inte riktigt ihop mig med den klassen . Som tur var så blev det bättre efter ett tag. :)



2010-08-23 | 19:39:49
http://sofiastridsberg.wordpress.com

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer