Childhood, whose very happiness is love





NIKON D90 + 50 mm f/1.8
Söta Eira i mitten av juni

Dagen har gått fruktansvärt fort, som vanligt. Jag kan inte förstå att jag redan jobbat en och en halv vecka. Vart tog dagarna vägen? På ett sätt är det ju självklart bra; jag slipper gå upp lika tidigt på morgonen, vara dödstrött när jag kommer hem och lägga mig tidigt. Samtidigt är det väldigt tråkigt att sluta när man lärt känna så många nya människor, både barn och vuxna. Jag trivs verkligen jättebra, och själva jobbet är ju inte vidare ansträngande.. Så om mitt sommarlov hade varit aningen längre, och jag hade haft mer tid över hade jag lätt kunnat stanna en månad till! Men nu är det så att jag slutar på fredag, och då ska jag till Skåne direkt efter att jag har slutat. Känns ganska rätt in på, och jag hade inte klagat på att få sova ut en dag innan jag åkte, men jag vill mer än allt annat träffa Dennis just nu, så då spelar lite sömn ingen roll! Ska då stanna till onsdag, då han börjar skolan, och sen på torsdag ska jag fota min snygging Sabiha. Eftersom det inte bara är jag som har dåligt fantasi (tydligen...), så har vi inte kommit på något "tema" än, men vi har väl spekulerat lite, så vi får väl se vad det blir (rida naken på kossorna vettja!).

Nu ska jag sluka hela första säsongen av OC tänkte jag.
See ya!

sharon

hur funkar det att ha distansförhållande för er, hur ofta hinner ni träffas och sådär? är lite nyfiken för jag är i samma sits ;)

2010-08-11 | 21:32:00
http://sharon.blogg.se/
Frida

SVAR: Det var bara så lite så! :-)



Okej då vet jag. Har funderat ett tag på om jag ska söka Media sen, men jag vet inte... Det är grymt svårt att veta.

2010-08-11 | 22:34:42
http://fridalautin.blogg.se/
sharon

ah okej :) skönt att det funkar bra för er iallfall. jag har inte riktigt testat på än, han flyttade till stockholm för två veckor sedan och komer hem i helgen så jag ska väl vara glad att det bara gått två veckor då :p men det är jobbigt eftersom vi har gått ifrån att vara ett "vanligt" par som träffas sådär lagom, varannan dag typ och så blir det en sån omställning nu. men som jag förstod det så har ni alltid haft distans?



haha smögen var gryyyyymt! men jag känner ingen där tyvärr, synd för då kanske man hade hängt där mer. har ni stuga eller något där? såg dina vackra bilder därifrån, sjukt nice!

2010-08-12 | 17:38:59
http://sharon.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer