MEMORIES




NIKON D90 + 50 mm f/1.8

Hey guys!

Dagen i allmänhet har varit rätt bra ändå. Har varit mycket med mina uppsatser nu också, så har varit lite stressad, men kände att jag ska ta det lite lugnt nu, orkar inte med det där längre. Man måste ju få leva lite också, haha? Så det har jag gjort hela eftermiddagen framför datorn och skrivit med min Dennis. Har väl som vanligt bara skrivit om allt mellan himmel och jord tills vi kom in på gamla minnen och bilder. Då börjar jag kolla igenom min bildmapp med alla supergamla bilder, även textdokument och sådant. Gud vad det kommer upp mycket då, haha herregudars! Konstigt nog är det det vi har pratat om och skriver om i svenskan nu också, så det var ju väldigt passande.. Men ja, det är allt roligt med gamla minnen.. Även om man ibland kan skämmas rätt rejält, haha ;)

FF [Frida - Fotografering]

Oh, den första bilden var riktigt speciell!

2010-04-26 | 21:54:06
http://fridalautin.blogg.se/
FF [Frida - Fotografering]

SVAR: Haha ja det klart! Jag kan väl inte säga att den är fin och sen så är det ingen komplimang. :) Hihi.

2010-04-27 | 08:08:42
http://fridalautin.blogg.se/
EMMA

fina bilder

2010-04-27 | 09:44:44
http://endastemmas.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer