Years go by and time just seems to fly






De två nedersta är fotade med manuell fokus och fråga mig inte hur jag lyckades med den sista bilden, haha! Men jag diggar ändå de "glittriga" delarna som solen gjorde. Lite häftigt så.

Ja, jag har hunnit med mycket idag... Som att plocka fram kläder ända fram till onsdag som känns så långt ifrån, uppdaterat bloglovin's hemsida för att kolla nya inlägg, gjort några mattetal, kollat Sex And The City och även fotat lite. Visst låter det som att jag har haft kul? Men det kan faktiskt vara skönt att ta det lugnt ibland också, som jag skrev i förra inlägget. Ibland önskar man bara att det var vardag så man inte är så rastlös, jag menar då är det ju ändå läxor och annat som görs. Men nästa helg minsann, då blir det inget att slappa inte. Nej, på fredagen åker jag nämligen till Finland med pappa, Rasmus och farmor för att vara med på pappas kusins bröllop. Kommer inte förstå så mycket, men som tur är kunde de visst lite svenska också, men vi får väl se hur det går. Det kan väl ändå bli ganska roligt tror jag!

S A N N A ♥

Gud så snyggt det har blivit här, Jennifer!

Mmmh, jag ryser nästan av välbehag för att det är så snyggt!



Tack själv! (:

2009-09-13 | 20:42:23
http://sannasrum.blogg.se/
S A N N A ♥

Vad söt du är, men jag tkr din är mkt mkt, finare!

2009-09-14 | 08:35:24
http://sannasrum.blogg.se/
KLARA

Guuud vad fin header! :)



Och Vill du att vi ska prenumerera på varandras bloggar?

Isf släng in en kommentar på min blogg och säg till att du har lagt till mig så lägger jag till dig =).



Kram/Klara :)

2009-09-14 | 08:54:28
http://andersssonklara.blogg.se/
J U L I A

fina bilder:D



sv: tack så mkt !=)

2009-09-14 | 10:51:12
http://byjulia.devote.se

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer