That's the hardest part


Bild från konfirmationen och nog första bilden ni ser när jag ler med tänderna, men eftersom detta var så "spontant" så skulle jag ju inte göra det om jag var beredd. Haha, ja då vet ni det. -Och jo, jag har ögon... De gömmer sig bara under allt svart smink. Haha.

Nu har man gått och blivit sjuk också. Eller jag har ingen feber, som tur är men jag är förkyld och lite så, men jag klarar mig. Fick skippa träningen idag på grund av det och träningsvärk då, vilket var tråkigt men ibland måste man verkligen vila. Har inte gjort det på en helg på flera veckor nu. Och konstigt nog så vaknar man vid nio utav ingenting? Jag som skulle sova längre. Men jag var ju inte trött, konstigt nog. Nu ska jag plugga matte och fixa lite annat, så hörs vi. Puss!

J U L I A

fin bild:D

2009-09-13 | 18:55:39
http://byjulia.devote.se

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer