Love lies bleeding

Just nu är jag trött och sleten. Efter att ha åkt in till stan vid tolv och kommer hem halv sex.. Har nämligen tränat. Och Ina, våran riktiga tränare var inte där idag, så vi fick stå ut med en annan, som jag har haft innan. Hon är så hård så efter en fjärdedel av träningen var jag slut. Haha aja, känns bra nu så här i efterhand. Aja, imorgon är det skola igen. Känns inte kul alls. Fast efter den så ska jag vara med min Sabiha. Vi ska planera till vår fest vi ska ha. Det kommer bli så jäkla roligt!

Hörde idag också att två hade krockat med moped i Svenljunga igår kväll och de blev svårt skadade. Det var Julia och Elin.. Visst, jag umgås inte med de på fritiden, men jag tänker på dem så mycket. Åh, stackarna! Julia fick tydligen hjärnblödning och var inte ens i medvetandet. Gud, hoppas ni mår bra! Ni klarar detta!
ღ Sabine

fin design!!

2009-10-12 | 17:42:55
http://enibas.blogg.se/
Johanna

SV: Desperate housewives är helt underbart underhållande, hahahh :D <3

2009-10-13 | 19:37:20
http://kindofjohanna.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer