Stockholm!


I lördags då vi skulle åka.

Hej bloggen! Nu är jag hemma efter några helbra dagar i huvudstaden. Underbart har det varit och det har spenderats en hel del pengar. Vi kom dit på lördag eftermiddag, träffade min morbrors mamma (inte min mormor, haha!) Inga-mai och gick med henne på stan en stund, visade oss runt och sånt. Sedan åkte vi hem med Kéene, min morbror för att äta god mat och slappa.

På söndagen gick jag och Julia runt överallt och hittade en del. Fatta vad många H&M det finns överallt alltså! Sjukt. Men vi gillar't! Sedan kollade vi på High School Musical på Göta Lejon, där Per jobbar. Så vi fick rundtur överallt där. Bakom scenen, framför, i lougerna och ja, allt! Träffade även kevin Borg och fick en kram, haha! Men musikalen var riktigt bra och alla var så tajta! Efter det åt vi alla på en afrikansk resturang. Lite kul att prova, men kanske inget för mig. Fast det var i för sig ganska gott.

Måndagen spenderades i stan med Kéene och Per. Vi gick lite här och där och jag köpte ännu mer kläder. Vi gick även och kollade på 3D-bio senare på kvällen när Kéene och Per skulle på spanskakurs. Det blev "Upp" och det var riktigt coolt faktiskt. Man blev lite rädd i början, haha! Sedan skyndade vi oss hem, köpte frukt och glass och fixade ihop en fruktsallad innan de andra kom hem. Så det blev en liten överraskning som vi alla fyra kunde ta del av. (Det tyckte jag om...)

Har även vandrat runt i Gamla stan på förmiddagen idag och tagit en hel drös med foton! Tåget gick vid tre, så vi stack hem och åt, sedan åkte vi till tåget. Sa hejdå och åkte hem.

Så kortfattat: Flyga in i människor på tunnelbanan, skratta så högt så alla stirrar, gå runt med massor utav kassar, se ut som en fotogalen turist, springa fel på tunnelbanan,  se ut som en packåsna, slå och bråka med sin bästa vän. Ja, underbara tider alltså... Haha!

PS! Såg Kissie och Felix H
Herngren också, haha så fräckt :D


Långt, men hoppas ni orkade läsa!
Nu blir det Desperate och bilder kommer imorgon!
Puss!

SANNASANNASANNA

SV: Vad bra! det är bara bra med mig :)

Svara gärna på min läsarfråga "Vart bor du?" :)



KRAM

2009-10-27 | 22:48:52
http://sannaakarin.blogg.se/
jujjja ..)

Det har varit bäst du! Vi får göra om det tkr jag. Väldigt fina bilder har du ju tagit med ;)

vi myste nog mera än vad vi bråka :D haha!

2009-10-28 | 17:25:24
LINNÉA

man tackar! dock tycker jag att du är typ 10099737 gånger snyggare.... (A) fin blogg!

2009-10-28 | 21:00:52
http://solvalinneakristina.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer