To bake a cake




Nej, jag kunde inte vara utan bloggen i mer än... 3 dagar? Och nu är det helg och inget pluggande, så jag har gott om tid till detta. Jag har dock stressat lite hela dagen med att städa, laga mat och fixa tårta tillsammans med mamma. Vi ska nämligen ha släktkalas för både mig och henne, för lilla mamma fyller nämligen 35 den 25e, så det är ju snart! Så det blir säkert kul idag.

Nu får jag ta och fixa till lite mer här, så kanske jag skriver imorgon, om ni har tur. Haha! Ha en bra lördag.
Och jo, i onsdags (?) när jag skrev om "uppehållet" och det andra, så fick jag besöksrekord, haha kanske borde jag skriva sånt oftare?

DWahlgren - F O T O B L O G G

RIKTIGT snygga bilder! Gillar bokehn i första, och skärpan i andra! :-)

2009-11-21 | 19:20:46
http://dwahlgren.blogg.se/
DWahlgren - F O T O B L O G G

sv: Tycker du får börja ge lite mer uttänkta kommentarer än "jättefina" ;-) haha :-)

what? nej? för mig är den inte det :-S fast det kanske är olika beroende på webläsare.. får fixa det! tack för du sa det :-)

2009-11-21 | 22:17:21
http://dwahlgren.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer