En annorlunda skoldag












- Laddar upp de "fina" bilderna sen. Detta är ju bara i stort sett vad vi gjorde. ;)

Kom hem ifrån Borås och Navet för en stund sen. Har varit en riktigt rolig dag faktiskt! I alla fall i jämförelse med en vanlig skoldag. Först fick vi göra matteövningar och gå runt där lite och efter några timmars tänkande fick vi äta - bästa på dagen ju. Sedan fick vi leka lite kriminalpoliser när vi skulle lösa ett mord. Vi fick leta fingeravtryck, klura lite och massa annat. Jag har ingen aning om det var riktigt eller så, men de skulle ju skicka blodet till något labb och sånt, så jag vet inte. Men det är väl det brukar vara för mig; jag brukar inte veta så mycket ;)

Känns så skönt att det äntligen är fredag! Visst, veckan har gått fort som vanligt, men det betyder ju att det bara är ter dagar kvar till min födelsedag. Det känns däremot inte så "spännande" detta året. Kanske växer man bara ifrån det, eller så är det för att jag vet att allt jag kommer få (jag har ju bara önskat mig pengar så..) ska gå till mamma och pappa. Jag är ju skyldig dem ett x antal tusenlappar, tråkigt nog. Och det ska ju betalas av innan nyår... Så det blir inget kvar till mig. Haha, men jag fick ju faktiskt vad jag hade önskat mig några månader tidigare, så det spelar ju inte så stor roll egentligen. Menmen.. Snart är jag femton!

SANNA SANNA SANNA

SV: Okej vad bra! :) det är bara bra med mig ;p

Ska du se på idol ikväll eller? :]



KRAM

2009-11-06 | 20:14:49
http://sannaakarin.blogg.se/
hanna

fina bilder, ge mig din kamera! :D

2009-11-06 | 20:22:58
J E N N I F E R

Sv till Hanna: Det är inte kameran som gör jobbet egentligen, du vet.. ;) Och nej, det är min älskling! Haha! Men tack :)

2009-11-07 | 15:35:48
http://jenniferkivinen.blogg.se/
Neha

Vissa bilder är riktigt roliga:D

2009-11-15 | 02:31:42
http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer