Get your money up





Så besviken så...
Ja, det jag skriver om är vädret. Så himla fin soluppgång, så fint väder och ljus innan vid tio ungefär. Jag som hade tänkt fota, och så när man kommer hem är det molnigt, snö och blåst. Tråkigt nog! Men jag har en del bilder från igår när vi nior var i Borås på gymnasiebesök. Efter det så stannade jag och Flessa gums kvar i stan för fika/träning för min del. Det blev mysiga Viskan och en kopp hallon grädd-te, en baguette och en stoooor bulle senare var jag ganska mätt. Men så jäkla gott. Gick på stan en stund, tog farväl till Felicia och stack till gymnastiken. Jag som bara hade skinnjacka, gud vad jag frös och huttrade. Men jag kan ju inte säga annat än att jag var svettig när jag gick därifrån. Kändes bra att träna, och varven känns bra inför imorgon. Ganska taggad faktiskt!

Aja, sen på söndag ska jag och Amanda stå i tigerdräkter vid MAX och dela ut ballonger till småbarn, hahahahahha gud! Det kommer bli så roligt... Men man får ju gratis hamburgare efter det. Värt bördan säger jag ;) Haha!

Nu ska jag fixa till lite mat här hemma och sen blir det sovdags tidigt idag.. Upp sex imorgon, yeah!

Julia - FOTOBLOGG

Svar: Tack så mycket! Du med :)

2009-11-13 | 19:32:34
http://jefoto.blogg.se/
sofiaocherica-fotoblogg

Fin blogg! :)

2009-11-14 | 20:55:37
http://sofiaocherica.blogg.se/
Neha

haha tack:D

2009-11-15 | 19:14:23
http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer