Konfirmanderna gör konfirmationen mycket roligare!

Konfirmationen idag var väldigt långsam och dryg, men det gjorde inget - man fick ju fika. Haha, nemen det är nog det alla ser fram emot när man har konfirmations träff; fikan och alla mackor. Visst, man får ju det självklart hemma också, men det blir något speciellt när man är där, speciellt om man är hungrig. Haha. Nemen visst, det finns väl roliga stunder med konfirmanderna där också, eller det är ju nästan alltid eftersom alla är som de är, (bilder sen!) så ja, det är väl mest det som är olikt de andras konfirmationsträffar, för jag vet att vi är normalast!

Snart ska jag gå och sola med Sofia och Sabiha. Vill bli lite brun nu innan skolavslutningen och även lite brun för att kunna bli ännu brunare nu när sommaren kommer. Tänk, det är mindre än en månad tills vi slutar. Gud vad jag längtar! Och sen är det bara ett år kvar, vilket är helt sjukt egentligen. Men roligt. Sen kommer gymnasiet och balen. Det ska verkligen bli höjdpunkten tills många år framåt. Då är man verkligen klar! Om man inte går högskolan sen vill säga, men då är man ändå ganska gammal och allt sånt. Ibland vill man vara ung och kunna tänka att man kommer leva väldigt länge, men ibland vill man vara äldre för att kunna få vara med om mycket mer och ja, vara mer mogen för vissa saker, så att säga. Men självklart får man ju leva klart dehär åren och njuta av livet. Det är ett riktigt bra motto som jag ofta tänker på. Ja, där har man sig en liten funderare..

Nej, nu ska jag kolla ut lite sommarkläder och sånt, lägger ut sen om jag hittar några godingar Tack till konfirmanderna idag som gjorde detta lite roligare. Hahahaha! Nej, jag skojade bara. Eller förresten, det kan vara min speciella sak; att tacka till någonting varje dag. Åh, skitbra ju. Där var jag allt klyftig. Hahah!
/J


Hahaha!




Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer