Götet med S, M & S

Idag har det varit en toppendag i Göteborg! Även om vi var inne mestadels så kände man solen skina in genom fönsterna och det var ett härligt sommarväder! Det är nog först nu jag känner att det verkligen har blivit sommar - med tanke på dagarna som bara rusar förbi en också, för det är ju faktiskt redan 30 maj och redan ett år sedan jag och mina vänner åkte till Liseberg. Det var också superroligt och vi hade ju tänkt göra om det iår, men jag tror inte att det blir så. Men i alla fall, jag köpte faktiskt en blå/vit randig klänning att ha på mig till skolavslutningen. Inte alls vad jag tänkt mig, men den var så fin, så det var ett självklart val. 400 spänn på Monki. Sen köpte jag även en zebra-randig tunika på H&M, även en helt vanlig vit oversize t-shirt, strumpbyxor och den snygga ringen jag har velat ha jättelänge. Visst, den fanns fortfarade inte i min storlkek, men jag får bara ha den på ett annat finger i stället. Haha! Sen tror jag inte jag köpte mer, förutom mat och glass då såklart. Jag har kommit på att jag har ätit hamburgare varje dag sen i torsdags, plus två gånger pommes idag. Det är verkligen inte bra, men i sommar har jag bestämt mig för att äta mer jordbuggar istället för godis, för det är minst lika gott. Eller frukt i största allmänhet faktiskt. Av någon anledning känner man sig så mycket fräschare också. 

Ikväll hade jag inte tänkt göra någonting speciellt. Orkar inte, faskt egentligen vill jag gärna hitta på någonting, men vad vet jag inte. Hela familjen ska till några kompisar här i Hillared, men jag orkar inte följa med, vad ska jag göra där liksom? Aja, blir väl säkert en film och godis. Nej, vi har ju jordgubbar i kylen! Haha, toppen!

Nu kommer lite bilder och sen skriver jag om gårdagen. Tack för dagen, tjejer!


Hihi, gullungar! Och Monki's omklädningsrum är så jäkla coola! Haha!


Vi hade ingenstans att äta våran mat, så vi fick sätta oss i en trappa mitt i Nordstan, great.

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer