HELGEN!

Helgen var somsagt underbar och riktigt rolig! Jag kom väl dit till gymnastiken vid två på lördagen och vi fick vänta till tre ungefär innan vi kunde värma upp, för nästan inga var där så tidigt. Men vi värmde upp och bestämde att vi skulle  träna till halv sju, och det var ju ganska länge så man såg ju verkligen på alla att de inte orkade mer, men vi körde ändå. Sen vid halv sju beställde vi mat på MAX och Mc Donald's så det vasr gött. Då kollade vi även på "Stick it" som är en riktigt bra gymnastikfilm! Efter det, vid tio/halv elva så tränade vi till halv ett ungefär. Sen kollade vi på Vårcupen filmer och Antons & Eriks dåliga Pockemon film. Haha, de är för goa! När vi hade sett på dem så fixade vi sängarna och sånt. Vissa sov på tjockmattor, men jag tänkte att det skulle vara sjukt jobbigt för ryggen, så jag tog med mig en uppblåsbar dubbelsäng som jag och Amanda sov på. Senare kom Stina, men det var först vid sju/åtta på morgonen.

Eftersom Stina fyllde år på söndagen tänkte Amanda att vi skjulle spruta grädde och rita i hennes ansikte, men eftersom hon såg både grädden och spritpennan, så gick det inte så bra. Vi hade ställt klockan på halv fem, men Stina sov ingenting och jag blev trött så det blev inte bra. Visst, vissa var uppe hela natten ute vid sofforna m.m. men jag sov, för jag tänkte att jag skulle bli så trött när vi skulle träna vid halv elva på morgonen igen. Och det gjorde vi, från elva till halv ett, då vi åt tårta eftersom Stina då fyllde år och Linnéa hade fyllt år på fredagen, och det var gott! Sen stack vissa hem, men jag var en av de som tränade ännu lite längre. Jag åkte hem vid halv tre och jag kände verkligen att jag lärde mig mycket under det dygnet. Handvolt-volt på airtruck, bättre handvolter, bättre flickis, klarade även sträckt-halv, vilket jag är väldigt glad för! Jag ska klara rondat-flickis innan det blir jul, det ska jag fan!

Tack för allt!

(Jag lägger in bilder snart, datorn gillar inte mig just nu.)
catching:)

vem är amanda? :)

2009-05-26 | 19:53:17
Jennifer Kivinen

Öberg, min tredjedelskusin :)

2009-05-27 | 10:42:30
http://jenniferkivinen.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer