Långhelg väntar!

Hej!

Nu har jag inte skrivit på ett tag igen, och det är nog egentligen inte det att jag inte har haft någon tid, utan det är nog mer att jag inte haft någonting kul att skriva. att skiva. Det är nog mer det. Och man ser ju verkigen i statistiken när man inte har skrivit på någon dag. Haha, inte bra! Men ja, nu kommer ju ett inlägg som ni kan läsa om och om igen om ni nu vill det, så ni får något att läsa. Finurlig jag är, eller hur?

Ja, igår efter skolan hängde Sabiha med mig hem. Vi åt, och sen gick vi och köpte glass. Jag hade redan ätit massor med onyttigheter, så det blev en Calippo. Men eftersom de är i "papper" elelr vad man ska säga, så skulle jag trycka upp glassen, men då gick det hål där nere på "glasspaketet", och det skvätte över hela mig. Klantigt, jo men man kan ju säga att det är så jag är. Sen kollade vi på "John Tucker must die." Den är så rolig! Haha! Sen gick hon hem och jag gick med mamma till Annica som bjöd oss på mat. Julia var med Linus, så jag träffade väl hemme i en kvart, sen gick hon. Men ja, jag trodde ju bara att vi skulle äta där, sen gå. Men vi kollade först på "Grey's Anatomy", och sen gick jag upp med Fred för att kolla på "Hey baberiba". Jag somnade väl vid tolv, i hopp på att snart få gå hem, (inte för att det var tråkigt, utan för att jag var trött, haha) Men sen kom Felicia in och väckte mig vid klockan två. Och då blev man ju ändå pigg när man hade gått hem, men det var ä'ndå väldigt skönt att gå gå och lägga sig hemma.

Tack för.... Maten, Annica. och för dagen Shabbe! (Haha, jag är så patetisk!)
/J
sabiha

Hihi, tack för dagen gumman <3

2009-05-22 | 16:59:32
http://sabihaochsofia.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer