Mysig dag på stan.

Hallå!

Stan med Felicia och Julia idag, och det var väldigt trevligt. Först så åkte jag och Julia in med bussen efter att hon sov hos mig i natt. Mysigt! Och på bussen, nästan precis inne i Borås, så ser vi ja, kanske fyra/fem män gå på bussen i en himla fart. De rusade bak i bussen och vi undrade nog alla vad de höll på med. Sen hör vi dem säga: "Bak med händerna" och de sätter på en kille handbojjor, eller ja det var flera killar de satte på handbojjor p, kanske fyra/fem stycken. Sen rusar de i en väldans fart ut igen. Alla började prata om det och blev nog lika förvånad och rädd som jag. Gud, ush! Säkert några knarklangare av något slag. Men det roliga var ju att det var några killar som hade hoppat på i Limmared, hörde jag en säga och sedan var det en annan som hoppade på någon annanstans, men han blev gripen också. Men de kanske inte bara ville märka misstänksamma när de "hörde ihop", eller jag vet inte.

När vi kom in träffade vi massor med folk, Erika, Emma, Amanda, Anna, Josefin, Mikaela, Nathalie, Becka och Hanna och kanske några mer. Det var trevligt. Felicia mötte vi upp sen eftersom hon åkte med sin bror in. Jag hittade en persikofärgad tröja på Gina och sen köpte jag bara lite godis. Hittade även en klänning jag förmodligen ska köpa till skolavslutningen, men det lär bli på lördag nästa vecka när det bär av till Götet somsagt. Hittade även lite annat jag ska köpa då. Längtar verkligen! Sen fikade vi på Viskan idag igen. En stor bulle och te blev det idag igen, men hur kan man motstå någonting som är så gott?

Vi åkte hem vid fem, och när jag kom hem klippte jag gräset. Jag trodde inte att det skulle vara så jobbigt, men det lät, det vibererade i mina händer, de blev helt konstiga, och jag blev utmattad. Haha, märks att jag inte har gjort det innan va? Jaja, man kan ju inte vara bäst på allting här i livet. Eller ja, nu lät det som att jag är värsta skrytaren, men jag menade inte att jag är bäst på allt heller, eller ja, ni förstår. Haha, jag är så snurrig och komplicerar in allting hela tiden!  

Aja, tänkte ha visat er allting jag har tänkt köpa och sånt, men nehe, så finns det inte på H&M's hemsida, ni får antagligen vänta till nästa lördag då jag ska visa er en himlans massa kläder! Nu måste jag packa klart; gymnastikläger imorgon. Riktigt roligt faktiskt!

Tack för dagen, tjejer!
/J


Mums!


Hahah, riktigt gulligt!

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer