Stan med mina älskade tjejer!

Dagen spenderades med två sötnosar, Nathalie och Mikaela. Vi åkte in till stan och fikade på Viskan vid tolv ungefär och det var jättemysigt! VJag åt en kanelbulle och tog te till såklar.t Jag har faktiskt aldrig varit och fikat där tidigare, vilket är väldigt konstigt, men det var verkligen jättemysigt. Fint också! Haha, låter det som att jag är imponerad eller vad? Vi satt aldrig ute, för då tyckte vi det var lite kallt, men efter att vi kom ut ifrån caféet, så var alla uteplatser upptagna och solen sken riktigt varmt faktiskt. Härligt!

Sen gick vi och fotade lite, men eftersom alla blommor på träden redan hade vissnat, så blev det inte så mycket. Men om man inte har något annat för sig och man har ett fritidskort, så hindrar ju inte det en titt på stan? Vi åkte hem vid halv tre och det strulade lite med bussen, riktigt konstigt detdär! Men bussen åkte aldrig i i Hillared, så pappa fick hämta oss nästan i Lockryd istället. Nära klagomål där faktiskt. Jag har klagat på dem tidigare, och de har faktiskt skärpt sig då, vilket är en himla tur! Men ja, man får väl hoppas att det bara händer en gång.

Imorgon blir det marknad i Borås med Felicia och Julia, vilket ska bli väldigt roligt. Hade för mig att vårmarknaden alltid hålls lite tidigare, men där hade jag väl visst fel. Vi kommer väl säkert fika imorgon igen, men det gör ingenting för mig, fika är ju så gott! Det är egentligen ganska mysigt att gå på marknaden, förutom att det nästan aldrig finns något att köpa där. Eller det gör det aldrig. Men ibland kand et ju finnas marknads-rea i affärerna, konstigt, men så är det, och det är härligt det! Haha, reor är alltid bra!

Nej, nu ska jag gå och hjälpa mamma med att måla lite. - Tjäna in lite mer pengar till Götet nästa vecka med Sabiha, Sofia och Mikaela, nice, nice!

Tack för dagen, tjejor!
/J






Hjärtat!

mikaela mood

hihi, dagen var fett nice :D måste göras om snart igen. puss!<3

2009-05-21 | 21:55:21

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer