En toppen kväll med mina sötnosar.

Ja, då får man väl börja ta och skriva så inte läsarna blir helt uttråkade på mitt fullt egagerande intiativ i bloggen. Hihi, smart jag var där!

Fredagen spenderades med Sofia och Sabiha. Det var nämligen så att vi sov över hos Fia. Vi åt mycket god fredagskyckling, för alla som vet vad det nu är. Haha, och samtidigt så lyssnade vi på Sofias storasyster, Lisa och hennes kompis, Fridas roliga samtalsämnen. Åh gud, riktigt roliga dedär två! Jag tror att deras sätt att prata har smittat av sig lite. (a) Haha, men de var sköna. (Misstolka ingenting. ^^) Sedan skulle vi kolla på "John Tucker must die", men det blev ingenting med det eftersom skivan inte fungerade helt korrekt, så vi satte på "Human Trafficking". Den är lite dryg, men väldigt bra fast hemsk. Men vi alla somnade en stund på den så vi satte på "Twilight" (som jag förvånandsvärt inte sett!) men vi alla somnade där också, så vi gav upp. La oss i sängarna, pratade och somnade. 

På morgonen så åt vi frukost ute, och vi hade ju planerat dagen med att sola tillsammans med några tidningar i det härliga vårvädret. Men när i alla fall jag märkte att det blåste något fruktansvärt och jag frös i min stora t-shirt tänkte jag att det inte skulle gå, men vi solade ändå och det blev snarare för varmt där vi låg eftersom det var lä där. Så det blev toppen!

På kvällen hängde jag med mina föräldrar till några av deras kompisar. Eller ja, Johan och Jennie. Jag hade ju egentligen ingenting där att göra mer än att äta, men efterosm Julia var hos Linus som egentligen skulle vara hos sin mamma, så var det ju ingen idé att gå ända bort till Linus, så jag orkade inte. Men det blev väl ganska bra när man låg där och kollade melodifestivalen och spelade Singstar (där familjen Kivinen mot röset vann med 13-1 även om h'lften av familjen är tondöva, haha!) Jag tyckte faktiskt att Norge's bidrag var väldigt bra. Så det var ju ingen dålig vinnare detta året i alla fall. Men självklart fanns det många andra bra också. Jag gillade Azerbaijan med Arash och sen Finland's låt var förvånandsvärt bra, eller ja för att vara Finland då såklart! Konstigt nog... Sen fanns det väl andra med, men jag kommer inte ihåg alla namn.

Men tack för fredagskvällen, och lördagen såklart också! (jag känner att jag alltid måste avsluta med ett "tack till..." hela tiden, för vad ska jag annars sluta med? Haha)

/J

sabiha

Ah, måste göras om VÄLDIGT snart :D

2009-05-17 | 16:32:15
http://sabihaochsofia.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer