Det är ett himla konstigt väder ute

Är det någon mer än jag som känner mig väldigt obekväm med vädret? Eller det känns fel att skriva obekväm, men ja, vdret är konstigt i alla fall. Innan åskade det och var jätteblåsigt, nu är det blått på himlen, men det regnar. Eller nej, för 20 sekunder sen när jag tittade ut, då regnade det, men inte längre. Haha, herregud! Kan det inte bara vara 25 grader och sol istället? Hade varit toppen! Jag kommer ihåg för ja, nästan precis på dagen ett år sedan när jag, Mikaela, Nathalie och Erika grillade hemma hos Nathalie. Det var toppen och då var det verkigen UNDERBART väder. Nej, det var till och med 9 maj förra året! Iförsig var det fint här i början av maj också, men det kan väl vara ännu bättre nu då? Åh, bara det är fint väder på skolavslutningen, då är jag glad!

Idag har det varit en väldigt slapp dag. Vi fick strunta i MT8:an för att våran lärare inte var här. Den långa håltimmen och sedan slapp språkval. Härligt! Iförsig var det ju matte och engelska innan det med, men de lektionerna gick väldigt fort. Snart blir det träning för hela slanten och det är även sista gången innan sommaren, men vi har bestämt att vi ska träffas i sommar hela gänget och hitta på saker och sånt, vilket lär bli jättekul eftersom man inte brukar umgås med så många i gymnastikgruppen på fritiden. Däremot så kommer Amanda och Stina hit nästa vecka och sover här. Hoppas det är fint väder så man kan åka till Såken och kanske bada eller något. man får väl som sagt be väderguden det. 

Jaja, nu ska jag ta och plugga lite innan jag åker. 
Puss, take care!
/Jennifer 


Min Felicia och jag!

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer