Dehär ska bli mina!


Bild tagen av Elin Kling (i skolan gick det inte gå in på Monki's hemsida. Haha!)

Dehär snygga shortsen bara ska jag ha. Skolavslutningen hade jag tänkt tillsammans med mina gladiatorsandaler och en väldigt snygg t-shirt. Enkelt, men hur snyggt som helst! Får väl köpa dem i Göteborg när jag åker dit med Sabiha den 30:e.
felicia fagerman

dom har jag prövat, iiihihihi

2009-05-07 | 10:56:52
http://feliciafagerman.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer