Att stå framför kameran en dag.

Har precis duschat och satt på mig några av mina nya plagg. Ska nämligen till en modellstudio eller vad man ska säga idag med Sabiha. I Borås är den, så det ska bli väldigt kul. Synd att jag bara inte är van vid sånthär och det förmodligen inte kommer gå så bra - det är u oftast jag som är bakom kameran. Haha, och jag har ändå inte råd att köpa bilderna, men ni kanske får se någonting ändå, för jag tar med mig min kamera.

PS. vädret är bäst just nu!

Ha en fortsatt bra söndag!
/J

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer