SKOR!


Yepp, nu ska jag köpa vita Converse snart. Jag vet att ungefär halva Sveriges ungdomar har det, men jag tycker det passar till så mycket och jag har velat ha det i över ett år, så jag tror att det blir så nu. Jag har letat efter billiga, men de billigaste jag har hittat finns på Junkyard.se. Men det lär väl bli i slutet av månaden när jag fått mina pengar. Plus att det är så dåligt väder ute nu så jag ska nog inte använda det nu tills det blir bättre väder utan grus och slask. De är ju ändå vita.


Sen har jag hittat gladiatorsandaler på Ellos.se. Jag vet inte, men jag vill nog inte ha med klack faktiskt. Men ja, vi får väl se hur det blir. Kanske kommer mer i sommar, eller till våren. Det är ju faktiskt bara böjan på mars än. Men jag tycker Ellos börjar få in lite mer nu. Jag har aldrig handlat där innan, men det finns ju lite mer nu och de har blivit mer "moderna" så att säga. Haha, låter lite roligt kanske, men så tycker jag. Fast dehär gladiatorsandalerna kostar bara 150 kr just nu! Så ska man köpa dem?
Lisa

åh så snygga!

2009-03-05 | 17:15:21
http://llisabs.blogg.se/
Anonym

jag har köpt gladiator skor från ellos:) fick dem för några dagar sen, mina kostade 400 om du vet vilka det är?:) / jennifer w

2009-03-05 | 17:25:54

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer