Slapp söndag!

Sitter här nu med en full magsäck. Har precis ätit frukost. Den blev väl ganska sen idag, men det är strunt samma. Det är skönt att vakna lite senare nu på helgen när man bara ska plugga. Jag vet inte om jag känner för att träna idag- Antingen friskis med Sofia och dem, eller om jag orkar åka till friståendet. Det går ju inga bra bussar dit, och det är ju därför jag aldrig åker dit. Men nej, nu fick jag reda på att jag kunde följa med Fia och dem. Det är ju skönt, för jag har inte tränat på hela veckan, och det är ju lite mer träning än att bara sitta hemma.

Nej, nu ska jag försöka kravla mig upp ur sängen, ta på mig lite andra kläder och läsa slut boken "Pojken i randig pyjamas". Den är minst lika bra som filmen!

Puss!


Hahahahaa, jag kollade på den igår! Fyfasen vad den är skön eller. Nu förstår jag vart alla får "Biffen" ifrån. Okej, jag skojade bara. Men i alla fall "klart som korvspa". Åh, Ragnar är så cool! Hahaha!

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer