D E S P E R A T is the word!

Nej, det blev inte en riktig slappardag idag. Jag följde med min lillebror och pappa in till stan efter att de hade kommit hem ifrån DM i Mullsjö. De spelade igår, och gick vidare men åkte ut idag i kvartsfinal. Men de spelade ju riktigt bra ändå! 12-1 mot Svenljunga. Haha, lite måste man ju få skryta. ;) Fast det var ju trotsallt deras 95 lag. Nej, somsagt jag följde med dem för att Rasmus skulle hitta en ny jacka. Det gjorde han också.  Jag gick in på Gina och kollade om tröjan jag visade igår fanns, men jag hittade den aldrig. Men såg en snygg, lång, vit skjorta i min storlek för bara 99 kr. Men jag hade inga pengar med mig plus att jag skulle skynda mig så det blev aldrig något köp för mig. Såg ett par snygga lite ankelkorta jeans också, men nej inte det heller.

Jag har fortfarande inte hittat någon praoplats, men ska ringa om en imorgon. - Velins foto i Svenljunga. Då får jag visserligen äta mat i skolan, eller ta med mig egen men inte få några pengar för det. Men det får jag väl stå ut med. Jag får väk kolla på något fikaställe i Borås eller Svenljunga annars. JAG ÄR DESPERAT! Det ska ju vara inne om man behöver busskort på tisdag. Jag får kolla runt lite och inte vara så jäkla oengagerad.

Nu ska jag fortsätta med min redovisning i alkohol till på tisdag.
Pöss!


My new shirt, mina slitna jeans och skinnjacka today (y)
Anonym

en sådan har jag med! tror det är samma färg med men är inte säker :)

2009-03-22 | 18:52:18
Anonym

en sådan har jag med! tror det är samma färg med men är inte säker :)

2009-03-22 | 18:54:27

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer