Man kan ju alltid hoppas!

Hej!

Åh det är så otroligt skönt att det är fredag! Fast en sak som inte är lika kul, det är att det har SNÖAT SOM TUSAN IGEN! Trodde det var över nu faktiskt. Men nehe! Men nu hoppashoppashoppas jag verkligen att det inte kommer någon mer. Jag orkar inte med det! Men nu börjar det smälta och slaska sig igen, och det vill jag ju inte heller. Kan inte allt bara torka? Pleeeeeeese?

Har precis skrivit ett "CV". Låter väldigt dumt att jag gör det nu, men det var faktiskt så att pappa "hade lite kontakter" på Gothia Reklamfoto, som dessutom tar otroligt fina bilder! Jag ringde dit, men de sa att man skulle behöva ringa ett halvår före! Shit tänkte jag. Plus att man behövde ha gått fotoskola, alltså media programet på gymnasiet (tolkade jag det som) Och då hade jag ju verkligen ingen chans. Men tack vare pappa så kanskekanske. har skrivit lite vad jag fotar, vad jag gör och allt sånt. Det vore verkligen superkul om man fick praoa där, även om det bara gäller 4 dagar. Och det tycker jag är väldigt tråkigt! Förboråsarna får praoa 10 dagar. - Alltså två veckor. jag tycker det är riktigt dåligt. Men ja, inte för att jag ska ha för stora förhoppningar, men jag hoppas verkligen på att det går. För hur coolt vore det inte? Ja, vi får väl se hur det går.

Hade utvecklingssamtal idag med. Det gick väl bra. Lena, min lärare tyckte inte att jag verkade lika "skoltrött" nu som jag var i höstas. men jo, detär jag verkligen. Jag kanske bara håller minen. Eller ja, igår sprack den tillsammans med lite annat, men det fixar väl sig. Tvärflöjten har jag sån otrolig ångest över! Eller ja, dåligt samvete. Är inte det samma sak? Eller ja, jag vet inte. Men jag har inte gått dit på två månader eller nåt sånt. Jag vill så hemskt gärna spela. Men jag kan ju inte. Fast jag ska försöka nu på onsdag. Ska verkligen skärpa mig. Och då tycker jag ju synd om mamma och pappa som betalar den för mig. Ja, nu ska jag skärpa mig!

Imorgon är det extraträning i 3 och en halv timme med. Från 10-13:30. Det är gött! Fast jag orkar inte gå upp klockan 8. Nej, ush. Men jag måste ju träna inför tävlingen den 19:e. - Vårcupen är det då. Alla säger att det är en oseriös tävling. Det är ju meningen, fast man ska ju köra varven riktigt och sånt. Men det ska bli riktigt spännande faktiskt. Förutom att vi heter "The Milker's" MJÖLKARNA!? Fattar inte det. Det låter ju väldigt dumy. Är vi så bonniga? ^o) mJag vet inte faktiskt. Men jag hoppas att de ändrar det namnet. Kan vi inte bara heta Borås GS? Haha, så fult! Ja, men i alla fall. Efter träningen ska jag till Erika. Kanske sova där om det gick. Hon ska till kyrkan på läsning på söndagen, men då kanske jag följer med. Det blir nog roligt! Eller inte nog, det LÄR bli!

Nu ska jag plugga engelska. Kul på en fredagskväll, men lika bra att plugga in över 200 glosor till på torsdag, med genetiv s och off konstruktionen eller vad det heter. Vi får väl se hur det går med det. Kanske skriver sen. Förresten, det är ju final i "Let's dance" idag. Jag brukar inte kolla, men jag hoppas verkligen på att Laila vinner. Hon är så duktig!

Puss!
Ha en bra fredagskväll!

Coldplay - Lovers in Japan
Amanda

Sv: tack tack tillbaka :)

2009-03-28 | 10:35:37
http://iomia.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer