Som en spik

Japp, i förrgår när mamma klippte mig fick hon ju borsta det först torrt och sedan blöta det och göra det rakt för att det skulle vara lättare att klippa. Och då på måndagsmorgonen hade jag ju inte duschat, och då var det SPIKRAKT! Eller ja, jag fick ju platta några hårstrån här och där, men inte så mycket. Så idag när jag duschade gjorde jag samma och fick likadant resultat! Fast imorgon kommer det ju vara lockigt igen, men jag ska nog börja göra såhär. Mitt hår är lent, glansigt och rakt igen. Även om permenenten skulle hålla i säkert 3 månader till, men ja, jippie ändå!


Hur kan man vara überhappy för rakt hår egentligen?


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer