Niorna var stora när man började sjuan. Nu är jag stor!

Idag har jag nästan varit sjuk. Eller ja. Jag kan ju inte räkna det som sjuk eftersom jag inte stannade hemma ifrån skolan. Men Rasmus har nog smittat mig. Jag hade ont i ögonen, i huvudet (tror det var för att de spände min tandställning igår. Ush!) och sen snuvig och lite feber tror jag. Men jag kände att jag behövde gå till skolan. Imorgon är det teknikprov och allvarligtalat, så här lite har jag nog aldrig tränat inför ett prov. Jag orkar inte med det och vissa saker kan jag bara inte. Det är saker jag inte förstår. Men jag får väl hoppas att inte det kommer då...

Fick skippa träningen idag också. Men i stället var jag med familjen på skolan eftersom det var öppet hus för de nya sjuorna. Jag kommer ihåg hur spänd jag var inför att börja jsuan. Alla nya salar, vart man skulle vara. Ingen klocka som ringde in en på rasterna. Tänk om man kom försent? Lärarna, hur skulle de vara? Alla nior. Ush! Men nu är det ju jag som själv blir nia. Det är inte så farligt ändå. Men sjuan var nog värst. Förutom nu då när läxorna och proven tar större plats och roll. Men det är ändå roligt. För min lillebror umgås inte med så många ifrån sin klass eftersom de är lite mer omogna så att säga utan mer ifrån sitt innebandylag och så. Och jag tror det kommer bli mycket bättre och lättare nu att börja sjuan när man defenitivt kommer skaffa nya vänner. Det lovar jag!

Nej, nu börjar Desperate! Puss!
/J


Sommaren till när jag skulle börja sjuan.

Första dagen i åttan; har man förändrats något? ;)

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer