Jag är såkallad dum i huvudet!

Åååååååh, nu är jag nog körd. Jag är verkligen dum! Först skriver jag att det är v. 17 vi har prao, och sedan får jag reda på att det är v. 16 och kommer på det själv. Sedan skriver jag att det är från måndag - torsdag fast det är tisdag - fredag. JAG HAR VERKLIGEN GJORT BORT MIG. GUD SÅ PINSAMT! Nu är jag verkligen risigt till. Jag hoppas att de inte tycker att jag ör jobbig och irriterande, men jag är som jag är. Åh, snälla. Hoppas jag har en chans även fast jag är så krånglig. Fan!

charlie

de e måndag till torsdag

2009-03-30 | 00:30:53
Anonym

nej, det är tisdag till fredag :)

2009-03-31 | 15:38:54

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer