Finns det ingen slags tur!?

Jag vet inte vart jag ska praoa! Lapparna om man behövde busskort skulle vara inne idag så jag får väl bara antagligen praoa någonstans i Svenljunga. Det suger men jag har faktiskt ringt 9 ställen! Alla var med foton men efter att man fått nej på fem ställen blir man inte så engagerad längre. Jag hoppas verkligen att jag hittar något eller att mamma och pappa hjälper mig. Det har de gjort, a lot! Men det har inte hjälpt. Vissa har man varit väldigt nära på att få hos, men då säger de sen att de visst redan hade den veckan, och vissa har bara varit allmänt otrevliga och sagt att de inte tar emot några denna terminen. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra! Åååååh, kan inte Gud hjälpa mig!?

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer