Depp!


(Hade nästan inga bilder på mammas dator).

Nu sitter jag här och nästan gråter. Ni förstår säkert varför. Ser alla bilder. Jag som alltid hatat mitt raka hår. Men nu vill jag ha tillbaka det mer än allt annat! Åååh, kan det inte gå ur snart, mamma klipp mig!
ff

det är bara och platta ju?

2009-03-22 | 13:16:41
Jennifer Kivinen

Felicia: Nej, det är det inte för då kommer det att bli riktigt risigt och det vill jagj u inte. Plus att när jag får tillbaka mitt hår behöver jag inte platta det ju ;)

2009-03-22 | 16:28:55
http://jenniferkivinen.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer