Att en matta kunde ge tomatstötar visste jag inte

Sitter här och nyser som en galning. Jag är väl egentligen fortfarande "sjuk" men gick till okslan ändå. Kände att jaginte klarade att möggla hemma. jag har väl ingen feber nu hoppas jag. Ska snart till Dilan också vid halv sex. Ska bli trevligt!

På hemkunskapen idag gjorde vi fläskkotlett, potatis och sås. Det var riktigt gott faktiskt och inte trodde jag att jag kunde laga det. ;) Får ta och laga lite mer mat hemma. Det var bara det att när jag skulle vända köttet i stekpannan var det så mycket vatten och smör och sånt, vilket gjorde att det blev väldigt vattnigt och när jag då skulle vända kotletten, så skvätte allting på mig och Mathilda. Jag är lyckad jag vet! Och det hände tre gånger. Haha, blev en del att torka upp sen. Idrotten var också rolig idag faktiskt. På grund av min förkyldning kunde jag ju inte vara med så mycket, vilket var en bra ursäkt så jag satt där, pratade lite. hoppade lite trampett. Pratade ännu mer och ja, det var kul. I slutet skulle jag rulla ihopen lång matta, och det har inte barit några problem förut. Men nu när jag bara tog i den fick jag otroligt många stötar och de var inte lite starka heller! Så jag tog med fötterna. Men då kommer Felicia och ska rulla, men hon får lika många stötar hon. Och då kommer Albin och lägger sig I den och ber Felicia rulla ihop den. Oj herregud vad han skriker "Ajajajajaj, släpp ut miiiiiiiig!" Hahaha, jag höll på att dö av skratt. han varh elt röd i ansiktet när han äntligen kom ut därifrån. Haha, stackar'n!

Nej, nu ska jag gå och fixa mig lite. Ha en bra fredag!
Puss!
/J

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer