Trevliga dagar, dock inte natten.

Igår var jag som sagt med Julia och Isabelle. Det var riktigt roligt att få se henne igen efter hennes Turkietresa. Har saknat Julia så! Och självklart var hon superbrun och fräsch. (I för sig är hon väl alltid det) Vi gjorde inte så mycket förrän klockan slog halv fyra och vi åkte till Julias pappa för att fira henne. Nästan hela släkten var där och vi fikade och sånt. Sedan bestämde vi oss för att tälta, så vi gick hem till var och en, packade och sedan slog vi upp tältet brevid Julias trädgård. Vi tänkte att det skulle bli väldigt varmt, så vi tog bara varsin filt och jag hade bara shorts under. Men jag borde nog tänkt om, på natten är det ju svinkallt, så jag låg där och huttrade hela natten. Kunde knappt sova. Och när jag vääääl hade somnat, så får jag sms. Haha, tack Dilan! Det var väl vid tre någonting och vi la väl oss vid ett, så ni förstår ju att det tog sin tid. Men jag kunde till slut somna, men vi vaknade allihopa vid sex igen, men när vi märkte att klockan var så lite somnade vi om till klockan nio då vi gick upp för att äta frukost och sånt. Så även om vi inte har gjort så mycket idag, så har vi ändå haft mycket tid, och den har gått långsamt! Men nu när Linus kom till Julia, så gick jag hem. Bella hade redan gått då för längesen. Men det var en lyckad kväll (för det var så otroligt roligt! Barnsliga som vi var (är) så ringde vi till Heta Linjen och vi fick prata med en ja, trevlig kille, (eller ska man säga gubbe när den är 52. Haha) och han hette Gunnar. Han var ju inte direkt snuskig eller pervers på något vis,  men trevlig! Och sen dog mobilen. Så vi ringde upp och letade efter vår Gunnar, men vi hittade honom aldrig. Hahaha)




Riktiga campare detdär!


Fint att jag har fel sida mot kameran, men vi är bäst på att sätta upp tält!

linn

vet du vad REA är förkortning av? :D

2009-06-30 | 19:09:24
http://labelsorloove.blogg.se/
isabelle halvarsson

hihi, det var trevligt! :)<3

och gunnaaaaaaaaaaaaar ;D

2009-06-30 | 23:07:48

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer