Pictures in a frame

Nu sitter jag här och försöker hitta bra bilder som vi ska sätta upp i fotoramar här hemma. 4 rosa bilder, 2 färgglada och 3 svartvita. Och de rosa är svårast! Jag som inte trodde jag hade så många i den färgen, men när jag upptäcker alla blommor och natur, så hade jag visst fel. Får väl sätta ihop olika kollage och se vilket som är bäst, eller bara en serie av nästan likadana bilder. Det tror jag det blir. Men vi får väl se. Hoppas det går bra i alla fall. (Jag lägger upp vilka bilder jag tog sen)

Puss!
linn

sv: tack det samma! :D



hur är det med dig? :)

2009-06-30 | 21:24:46
http://labelsorloove.blogg.se/
Sofia

Gött jennifer! :D

Jag ska göra likadant i mitt nya rum, men jag ska ta nya bilder. Hade tänkt mig ganska svartvita vid såken ikväll, lite porträtt och några andra. Lust att hänga med och modellera och hjälpa till? :)

2009-07-01 | 11:32:50

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer