Jag älskar kläder!

Jag trodde denna dagen skulle bli förjäves, men nej. Sabiha smsade och frågade vad jag skulle göra idag, och eftersom jag inte hade något planerat, så hängde jag med henne in till stan/Knalleland. Sofia skulle hängt med, men hoppade av i typ... sista minuten. Men det var trevligt i alla fall. Fick träffa Fia på vägen hem när hon hade köpt glass med Robin i Svenljunga ändå så. Men jag hade ju inga pengar, så shopping för mig blev det inte mer än en amigo chokladkaka eftersom de inte hade kvar min älskling med jordgubbar. Säg inte att den inte kommer säljas mer för då kommer jag ångra att jag inte köpte ett helt lager av dem.......... Okej, slut på depressionen nu. Men Sabiha köpte en hel del, och ett par supersnygga skor som jag ska köpa nästa månad. Sen hittade jag en underbar skjorta på Gina som jag också ska köpa nästa månad och alla snygga linnen på H&M nästa månad och ja, allt nästa månad. Haha, men det är sån tur att man har konfirmationen då också, sen har jag och Felicia bestämt att vi ska till Götet och shoppa upp allt. (nej, jag ska spara mycketmycket till min kamera jag ska köpa i slutet av året och det är inget jag bara säger, för nu har jag till och med skrivit det. Så ja.. Gud vilket jävla skrivhumör jag är på då!!) Aja, det finns som sagt mycketmycket fint att köpa.

Sen när jag var på väg hem fick jag reda på att Linnéa och Stina, de nolifersarna hade åkt till Hillared (utan att ha någon direkt anledning) och gjorde ingenting. De var på skolan när jag kom till bussen, fatta vad kul de måste haft... Så jag gick dit och hängde med dem en stund. Gick hem till mig och sen gick de. Men trevligt var det att få träffa dem!

Nu ska jag hem till Julia och låna resten av DHW, kom jag på nu.
Puss!
/J


Jag tror Sabiha älskar mig för den här bilden. Men ey, jag har ju inte världens vackraste min jag heller!

phiie

ja det är alltid kul :D

2009-07-28 | 21:36:39
http://phiie.blogg.se/
sabiha

Du är sööööööööter, och sofia är en dissrumpa :S

2009-07-28 | 21:57:27
http://sabihaochsofia.blogg.se/
F E L I C I A' S [ fotoblogg ]

svar: jag tycker det blev grymt med din design ;) hihi, vad har du för dej då? :D


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer